15 December 2010

Dah selamat bersalin!

Errk... Cam dah tak reti pulak nak start cam ne.. dah lame sangat tak update atenye.. huhu...

Just nak inform yg saya telah selamat bersalin pada 9 Nov 2010, jam 9.50 am di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu. Dan lahirlah putera sulong saya dan Encip Izhan yg kami namakan Tengku Iskandar Abqary b. Tengku Izhan Azwar.

Berat : 2.3kg
Panjang: 43 cm
Kepala : 31 cm

Sebenarnya saya bersalin 4 minggu awal dari due date.. Kirenya Iskandar ni still termasuk dalam kategori baby prem(36 weeks 2 days)..

Iskandar beberapa jam selepas dilahirkan.. =)


Yang ni pulak masa dah umo sebulan.. tomey kan? huhu..


13 comments:

mummy_ayu said...

tahniah dear!! comel sgt baby iskandar...geram tgk..
selamat berpantang & take care!!
nanti update lagie ye..

makteh xnx said...

wahhhhh...selamat pulang ke kantor ida :)

Tengku Iskandar memang comel *macam makteh* hikssss

maszmadi said...

salam kenal,
tahniah coz da masik dunia baru wif baby iskandar..

PuteriKureKure said...

tahniah!!! wah...dalam diam2 dah kuar seorang putera. comel pulak tu.
:)

Queen said...

congratz...somel2...

Jarr said...

tahniah cik puan dan izhang!
wahhh comelnye...
sleepy jeremy junior!woohoo

~♥ iella ♥~ said...

tahniah dear...

comeyla...geram tngk...bilalah leh dpt baby sendiri nie..uh..uh..

Gambar masa umur sebulan sgt,sgt,sgt...comey..!

suka

http://fadthnwan.blogspot.com

::ienafazlyna:: said...

tahniah..baby sgt cumelll

*luv Syahnia* said...

tahniah kak..
comeyyy baby ;)

Wahidah said...

alolo..sgt2 comel n nama tu best sgt...

tahniah kak...bestnya dpt baby baru..:)

reez said...

hey there
baby kamu comel!...congrats

Rajkot said...

Thanks for sharing, I will bookmark and be back again.
Veneers And Laminates in gujarat

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin