23 February 2010

Updated Testimoni Sabun Eumora

So, far dah masuk minggu kedua saya pakai sabun Eumora neh.. Dan setakat ni puas hati lah..

Saya nak cite masa minggu pertama saya pakai si eumora neh.. Dalam 2-3 hari mula2 pakai tu muka saya macam ok jek lagi.. Tapi kulit dah stat rase tegang giler okey.. Lepas je cuci muke mmg tegang, macam baru lepas pakai masker gitu.. Tapi tegang die tu jenis yg rase mcm tak selesa pon ado jugak..


Masuk hari ke-4 terus muka dah jadik macam makin kusam,pastu nampak gelap gitu.. Pastu dekat sekitar hidung nie habes menggelupas.. Teruk betul rupe saya time tu.. macam org tak siap jew.. Nak pakai mende len takleh kan.. so muke biar kosong mcm tu je lah.. Redha je aku.. huhu..


Mmg jelas sangat nak menggelupas tu.. Tak cukup ngan hidung dekat sekitar mulut pulak.. Pastu muke rase mcm ade gatal2 sikit.. pastu naik pulak jerawat kecik2.. Tapi mase tu perasan jugak yg pores saya mcm dah makin mengecil..


Punye teruk muka saya time tu sampai encip Izhan dengan mak saya sekali tegur kenape muke nampak gelap dari biase and menggelupas.. Oh menggelupas ni dekat sekitar hidung je tau. Dekat kawasan white head saya yg melambak tuh.. Saya cakap lah ngan encip Izhan ni kesan dari healing crisis and tanda kat muka saya ni banyak toksin.. Hambek sekali encip Izhan punye annoying bergurau2 dgn ckp saya muke bertoksin.. ahakss.. 2-3 hari jugaklah duk tahan telinge kene ejek tuh.. huhu


Tapi saya teruskan jugak pakai tak stop pon.. Saya biase pakai 3 kali sehari tau.. Lepas je seminggu, muka saya dah makin ok.. kesan menggelupas pon dah makin kuarang.. pastu after 2 weeks muke rase makin glowing and licin.. even still ade lagi sesikit menggelupas kat hidung..


Dan yg pastinye skang pagi2 kejap je saya bersiap pasal tak banyak bende pon nak ditempek kat muke.. just taruk moisturiser sikit, pastu foundation sikit, bedak sikit.. Dah siap.. Dan yg paling wat saya suke, eye bag bawah mata nampak makin pudar, dan kesan kedut2 bawah mata pon makin kurang jugak... Yippie..


Dan saya sangat rekemen pada kamo, kamo di luar sana.. Lain org lain kesannya.. Tapi bagi saya eumora ni mmg best okey.. so, jgn lah cepat panik kalo dapat kesan negatif mcm saya masa minggu pertama pakai eumora.. Healing crisis je tu.. Bawak2 bersabar...





8 comments:

fazemy said...

Klw ada kedut2 kat muka pun leh hilang kan guna sabun ni.

mYpRecious said...

fazemy --> kak emy pon pakai eaa? =))
bestkan.. tapi mahal sikitlah but yet worth it kan..

Queen said...

nik pakai...dia ada kesan tegang..yes..muka jadi hitam sikit..yes...

tapi kusam yang ada tu tak hilang-hilang sampai hubby tegur, smeua tegur, paesal muke ko nampak teruk...skang nak betulkan balik dah susah...

kulit i sangat allergic dgn hape2 jenis skin care...sebab tu rela cuci dgn air dan kalau nak hilang minyak just guna je sabun baby tu dgn kuantiti yang sangat sikit..done...

lain org lain kesannya...

mYpRecious said...

oh nik pon pakai eaa..

muke saya teruk mase 1st week gune je.. skang dh cerah balik.. dn tk nmpk kusam dah..

mngkin berbeza org beza kesannya.. kulit sy ni tadelh senstif.. cume jnis berminyak je.. ape2 produk pon boley pakai..

kesian plak kat nik..

Sisipan Ilham said...

salam
dah jadi penjual eumora ke?

mYpRecious said...

Sisipan Ilham --> oh.. belum lagilah.. =P

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

Anonymous said...

seng sek kuen ker tai ni sing serk..haiyooo bong liou seng kerk.. ting erk...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin