04 February 2010

Serabut



Asal jejak kaki masuk opis je hati aku msti rase tak tenang..

Gile berserabut!

Dengan masalah2 dalaman yg tak sudah2 dari tahun lepas.. I wish i could just share with everyone here.. Tapi rasenye tak perlu kut.. Aku risau takut ada customer baca blog aku ni.. So, aku tak nak effect ape2 pada persepsi dorang..


Pagi2 tadi samapai opis je terus on PC.. HUrmm, dunno lah wut happen seems macam ada problem PC tu.. Dari tadi non stopping rsetart diri sendiri.. Window tak kuar2 gak.. Gilos betul.. Sakit hati aku.. Rase macam penerajang 8 bijik.. Rasenye dah mmg kene format balik tuh..


Now, i'm using the other pc yg lembab gile okey.. Tapi nak wat cam ner terpaksa...


I feel like balik rumah now.. Bukan umah sendiri but umah mak.. Terasa macam nak peluk2 mak skang.. tsskkk.. T__T


Ok bye, nak balik umah skang.. lantak lah... aku dah serabut tahap babai neh!



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin