18 January 2010

Today's lunch at Killiney

Pagi tadi saya text Yen dekat Fb ajak kuar lunch this afternoon.. Minah tu macam biase la kan, mesti OK aje..

Paling2 busuk pon mesti die tanye kat mane.. Bab tempat ni budak ni mmg fail sikit. Asek2 saya je yg kena berfikir utk dia nak pegi makan dekat mana.. Haishhh.. Dan macam selalu jugak saya pon mesti lah jughak blur.. eheh..


Pastu baru teringat dekat sebelah Astaka shopping complex tu ade warung jual mee sup.. so saya decide nak pegi kat situ je lah.. Since tekak terase nak nelan mende2 bersup neh.. =))


So, pukul 1 tadi macam biasela.. Tunggu Yen dtg, then terus same2 jalan kaki gi sane.. Since tempat dekat sekangkang kera je kan.. =)


Sekali tgk dari jauh, tutuplah pulak warung tu.. Kacau mood nak makan betul lah.. Since warung tu tutup we just decide pegi Killiney-Kopitiam ajelah.. Itu je yg paling dekat.. Nak jalan patah balik ke belah sanun yg banyak kedai makan pon dah malas kan..


Dah a few time jugak makan kat sini.. Dah beberape menu jugaklah yg di oder.. Ade yg sedap, ade yg ok2 je ade yg tak sedap.. eheh.. =P


Tadi, saya decide nak try nasi lemak ayam dia lah.. Sebab hari tu adalah pegi makan kat situ dengan encip Izhan. Pastu dia oder mende alah ni lah, nampak macam sedap je.. Dah la mase encip izhan makan tu tak sempat nak senduk2 sesuap dua, tahu2 tgk dah licin.. Tapi encip izhan saya cakap mmg sedap lah.. Itu yg sebok gak nak oder nasi lemak ayam die neh.. So, sesape yg duk area K.Trg neh kalo pi Killiney oder lah nasi lemak ayam dia mmg berbaloi2 tau.. Sedap okes.. =) Aym die dah la beso oh, mmg kenyang sengkak perut la lepas makan.. ngee..




Untuk minum lak saya order la air Barley Lemon.. Baru first time oh try oder air ni.. Tersangatlah tidak nyesal sebab airnye adelah maveles gilos.. Saya rase macam tak cukup pulak segelas.. Hahaha.. Saya memang soke nau air stok rase masam2 neh.. So far, luch untuk hari ni saya rase mmg maveles,sedap dan berbaloi2.. =P


Yen plak, tetibe menggediks nak makan western, so dia oder fish and chips.. Saya takde pulak rase so tak tau sedap ke tak.. Saya pernah makan chicken chop je kat situ.. Portion kecik giler, ayam tu ade rase lemau sket.. Sos dia ok lah.. Boleh tahan lah.. Lagi sedap chicken chop dekat Yee Stall Pantai Batu Buruk.. eheh.. Tu ikut tekak saya lah, kalo ikut tekak org len tu tak tau lah kan..



Macam biase lah kalo dah jumpe Yen ni banyak je oh gosip2 terkini yg saya tahu.. Dia ni kire macam informer saya jugaklah.. Habes semua stok cite kawan2 die update kat saya.. ehek.. Bagus lah kau Yen.. Dari tak tau ape2 terus dapat infomasi gitu.. hehe..


Ape yg korang makan utk lunch utk hari ni? Kongsi lah.. =)



6 comments:

..nOj.. said...

uisshh selera gile tgk nasik lemak ni... terliur betul2 dh ni. sgt kejam ok

mYpRecious said...

huhu.. mmg sodap pon nasi lemak neh.. =)
blik keje ti pi beli naaa

^ ZuMaWaMBa ^ said...

Nakkk jugakkk!!

=.='lame nye da x mkn nasi lemak..

zack zukhairi said...

aduhai...
meleleh air liuq
tgk nasik lemak tu!
huhu

A for A'ishah said...

lapo nya tgk nasi lemak tu...

Redbloodsnow said...

Ya Allahhh...syorgaaaa woooo makanan uols tuh. nangis pun iyer gak. ngidam aku..dushhh dusshhh..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin