28 January 2010

Katil saya empuk sangat kut..



Katil pink ni adelah sangat cantek.. Idaman hati saya oh nak dapat bedsheet pink tterang macam gini.. Comel je.. Tapi jgn harap kut encip Izhan soke..


Morning peeps!! Dah bekpes lom ni? Kalo belum, nanti pegi makan eaa.. Tak elok skip bekpes tau.. =)


Pagi tadi punye kelang-kabut kat umah.. Mandi pon serupa org tak mandi dah saya rasa.. Sabun pon ala-ala kadar sajork.. Mane taknye, masa saya terjaga pagi tadi blur dulu 5 saat pastu tgk mcm cerah semacam je kat luar.. Carik handphone bawah bantal, tgk jam dah pukul 7.50 am!! haa sudahh subuh pon dah ke laut la ni...


Memang dari mamai tu terus saya meloncat dari katil tak pikir panjang terus mandi selaju yg mungkin.. Itu yg rase mcm org tak serupe mandi tu.. Pecah rekod dapat mandi selama 5 minti sajork.. Lewat punye pasal kan..


Ini kes encip Izhan tgk bola la ni... Ceayyy terus nak salahkan org len tu, haha.. Saya terjage kol 3.40 am sebab laki saya adelah gediks nak tengok bola kate team kesayangan Arsengal uppss Arsenal yg main kan.. Harus ko, gigih bangun awal giler macam tu..


Sebab malam tadi tilam bantal seme angkut pegi hall, biaselah mmg kami suke tido kat ruang tamu depan tv... beshhh.. huhu.. boleh tgk tv sambil baring2 kan.. pastu tak yah nak bangun masuk bilik dah.. Tutup Tv boleh terus tido.. keje org pemals memang macam ni.. keh keh..


Dah name nye laki say duk hadap bola pepagi macam tu, haruslah bising kan, so saya lariks gi masuk tido lam bilik.. Itu yg langsung tak sedo diri, punyelah sedap dan empuk katil saya kan.. =P


Keluar umah tadi ngam2 kol 8.10 am.. Saya ni takpe pon masuk lambat sebab opis hour saya kol 9 am stat, tapi encip Izhan tu kena punch card kol 8.3o am.. Itu yg kelang kabut sikit.. Saya pakai tudung pon tade pin2 cantek.. Bedak pon ala2 tempek je.. eyeliner pon tak sempat nak pakai.. Sambar pon t shirt ngan jeans je tadi.. Opis say okey je kalo pakai t shirt ngan jeans pon.. =P

Teddy bear comel yg tgh sleepy.. hoho..


Laju gak encip Izhan bawak moto tadi, dengan aksi cilok mencilok dan beserta potong-memotong lagiks.. Sesampai kat opis saya dah pukul 8.30 am lebey.. Huhu.. kesian encip Izhan mesti merah punch card dia..


Korang yg tengah bace tu, hari ni ade ke yg sekapal dengan saya terbangun lewat? ehek.. =P


4 comments:

Didi Nadhirah said...

kesiannya....ari ni sure laju tul ke opis ye

Nadya ©™ said...

Cantik katil kaler pink tu..Nak jugak!!!

mYpRecious said...

Didi --> tau takpe didi.. kesian kite.. tudung pon snget je pakai.. sampai ops baru betulkan balik.. =)

Nadya --> huhu.. cantekkan.. kite suke sgt kaler pink.. =)

Redbloodsnow said...

a'ah ler awak. sgt lawa katil tuh ah. geram lak tgk :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin