20 January 2010

Jemput2 yg gemok

Saya tengah kekenyangan lepas belasah beberapa bijik jemput2 yang sungguh gemok, kembang dan gebus.. Sodap tau.. Makan panas2 pastu cicah plak dengan sos nya tu.. huishhh.. Kalo dah sedap rupe itu dengan bos2 saya lah join makan sekali.. huhu.. =P


Pastu minum pulak dengan teh peng, fuhhh sorgaaa.. Tapi part tgh sedap2 makan tepon pulak bunyi kring kring.. Memang ikutkan hati malas je saya nak angkat.. Tapi nak ngelat tak leh pasal bos ada kat depan.. Haha.. =)





Ini dia jemput2 gemok, gebus kembang dan sungguh hensem rasenye bile di ngap secara panas2.. Bile dah sejuk kureng sikit rasenya pasal dah kureng rangup.. Mak cik yg jual ni mmg terbaekk lah.. Cayalah mak cik.. =P




4 comments:

eya said...

hahah...tringin la plak ni..cicah kuah kcg pon sodap ni

zaradgreat said...

alemak...
ku terliurrrrrrrrrrrrrrrr...
T_T

Redbloodsnow said...

whoaaa!!! keji ko yang tayang jemput² bagai nih. my favy nih wehhh...argghhhhhhh!!!


nangis weh jemput² tuh...nakkk ckitt :P

mYpRecious said...

eya--> cicah kuah kacang pon boleh ek.. dah jadik macam dalam rojak pulak kan.. sedap gak tuh..

Zaradegreat--> ololo.. cian die..

Redbloodsnow--> balik keje kan pi masuk dapor masak jemput ni zie.. zie kan otai bab masak2 neh.. =P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin