20 December 2009

Ramainye org nak kawen skang neh =P

Salam hari Ahad seme.. Tau le korang seme yg kat pantai Barat tu tengah ber'weekend' kan.. Tapi hari ni saya okes.. Pagi ni macam biase jugak.. Pagi yg buhsan sampai opis kol 8.30am.. Hari ni dah tau mmg kene duk sorang2 je kat opis pasal seme org tade..

Bos saya encip Azhar dah balik KL kut hari Jumaat tu, pasal kan dia punye akad nikah minggu ni jugak.. Haishh nak kawen dah bos saya.. Tak boley la nak kutuk2 dia macam selalu nanti kene lesing ngan bini dia.. keh keh.. =P (Slumber engkau je nak kutuk bos, patut la dia bayor gaji ko asek lambat jek.. asek kutuk bos rupenye.. haha.. Eh, eh tapi saya kutuk die cumel mcm budak darjah 6 je even umo die dah nak masuk 33 taun.. ahakss.. )

Sebut pasal kahwen dan akad nikah neh.. Hari ni sepatutnye saya ada 2 undangan kahwen dari kawan saya.. Tapi bapak jauh tau.. Yg satu tu dekat KL, lagi satu dekat Klang.. Kenduri plak pada hari yg sama..

Sory sangat Maz, sebab aku tak boleh datang wedding kau.. Kereta tade lorr, dan banyak jugak halangan2 yg membuatkan aku takleh datang.. Oh Maz ni adelah coursemate saya mase kat Melaka dulu.. Dulu zaman belaja sumbung tak berkwan sangat.. Tapi bile masing2 dah stumble dengan blog masing2 terus jadi kawan rapat gitu.. hikss..

Dan hari ni jugak kenduri kahwen ex-roomate saya Wawa dekat Klang.. Happen to be the same day wit Maz.. Kalaulah saya dapat trun KL, boleh pegi sekali harung dua2 sekali.. haishh.. Saya rase macam comel jew tau.. Seme rumates saya dah tamatkan zaman bujang except for Kak Erin soreang je lagi.. keh keh.. Dulu saya ade 3 orang rumate, As(dah lepas bulan 6 hari tu), Wawa(which is today) and Kak Erin(yg ni tak tau bile).. Laku2 jugak budak bilik J1106 neh.. keh keh..

Dan kat sini saya nak ucapkan :-

Selamat Pengantin Baru Untuk Maziah & Yusrizal

Pic Maz ni lak saya cilok dari blog makcik neh la..keh keh http://maziahaizam.blogspot.com

Selamat Pengantin Baru Untuk Azwaniza & Mohd Hasmuni

Ini adelah Wawa.. Pic ni saya cilok dari Facebook wawa.. Tak jumpe plak gamba pasangan die neh.. So, tak dpatle letak kat sini.. Rindunye kat Wawa.. dah 3 tahun kut tak jumpe.. haishhh..

Semoga kalian akan kekal bahagia hingga hujung nyawa.. Itu doa saya pada kamu2 semua..

Dan next month jugak ade lagi 2 undagan kahwen.. I wish sangat2 boleh pergi tau.. Happen to be on the same day jugak.. haisshh.. pe ni korang pakat2 nak kawen hari same ek? keh keh..

Jemputan kenduri bos saya, encip Azhar dengan my ex-classmate mase kat Uitm Melaka dulu Tasha pada 2hb January.. Hishh yg ni memang nak sangat pegi.. Tapi kene dapat approval dari encip Izhan dulu.. Dahla kete tak siap2 lagi kan.. Tapi saya ok je kalo naik bas.. Sampai KL boleh ajak my sis bawakkan saya pegi kenduri which is dekat Gombak dengan Klang.. haha.. Baik hati sangat la kakak saya kan.. Tapi mesti dia layan punye saya kan adik kesayangan gitu.. keh keh..

Alangkah indahnye dapat pergi kan.. Dekat kenduri Tasha nanti mesti best gilaks pasal mesti ramai classmate saya yg datang.. syioknye.. Classmate saya memang ramai duk belah pantai barat sane.. saya ni je ha orang pantai timur.. So, mesti havoc kut dapat kumpul2 dan jumpe lagi.. Dah bape tahun tak jumpe ni.. Rindu betul kat dorang.. rindu nak menceceh.. Pastu nanti boleh tanye2 risik2 sape lak yg nak nek pelamin next..

Saya dah pecah tradisi jadik org yg 1st kawen in my class.. Then Tasha, lepas tu sape pulak nie.. saspen nak tahu ni.. huhu.. Agaknye Zana kut, sebab die dah tunang.. Ish ish.. Bile cite pasal kawan2 nak kawen je saya mesti rase lagi eksaited dari org yhg nak kawen tuh.. keh keh..sebabnye saya tau la macam mane seronoknye perasaan bile nak naik pelamin.. Haha.. =P

Whatever, saya sentiasa doakan yg terbaek untuk kawan2, sahabat2 dan org yg dekat di hati saya agar kebahagiaan itu sentiasa jadi milik mereka. Dan milik saya jugak.. Insyaallah.. Amin..


Sekali lagi SELAMAT PENGANTIN BARU untuk mereka...


2 comments:

marinahunny said...

kalu yg dekat2 tu blh la nk sekali harung kan..tp dh jauh beribu km susah jg..

mYpRecious said...

Tau takpe kak.. Kalo doket yoo boleh je pegi kan..

Hantar ucapan tahniah pun dah cukup bermaknan wat pengatin tuh.. =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin