21 November 2009

Tengah susah hati

Saya tade mood dan susah hati bile pikirkan encip Izhan kat hospital.. Malam tadi asek duk pk pasal suami terchenta yg sakit tu.. Dan yg tak bestnye saya tak dapat nak visit encip Izhan kat sane.. Sedihnye.. ='(

Ni pon rase mcm nak nanges je.. sob sob.. Saya betul-betul tak tau mcm mane keadaan dia skang..

Tadi kol 1.00pm mcm tu saya ajak Kak Nor temankan saya pegi hospital.. Sebab pagi tadi encip Izhan ade text saya suh bawakkan charger hp dia..

So, tadi saya pegi hospital and bawakkan boxer, t-shirt, suar trek, mineral water, roti, biskut, cwan, pinggan dan sudu. Tapi sumpah geram sebab pak guard tak kasi masuk okes.. Saya dengan muke yg nak nanges duk merayu2 dekat pak guard tu bagi la saya masuk sekejap jew.. Tapi dia tak lyan okes.. Demn yuu pak guard.. Grrrrr..

Saya balik umah dengan perasaan yg sgt hampa.. Risau betul hati saya!!

Saya harap hari ni encip Izhan boley call saya.. Saya pun tak tau bile dia boley discharged..

Doakan encip Izhan cepat sembuh k..


4 comments:

Cursive said...

bakpe izhang masuk sepital? sakit mende? ape2 pon semoga cepat sembuh.. kim salam ke izhang ye puan rafidah?

mYpRecious said...

izhan suspek taun la.. kene kuarantin terus kat ward..
nak masuk melawat pun dopleh..

tadi dpt call die doh.. die ckp die ok doh.. cume skang ni tunggu result darah jew..

Cursive said...

mok saye pon kabo teranung lening byk ngat org kne taung, jgn makan kat luor sgt, masok sendiri lg bersih, pastu jgn minum air batu kat kedai, sebab air ye buat air batu tu ye dok masok starang.. izhang guane? kuor dok lg sepital?

LORD ZARA 札拉 said...

moga cepat sembuh~
tak mau sedih2 ya?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin