21 October 2009

Tak reti la nak bubuh tajuk ape..

Perut saya tengah lapar nie.. Duk bernyanyi2 riang la kekdahnye.. Terliur nak makan nasi kukus kat warung yg saya pegi ngn Yen semalam.. Semalam lunch saya makan sambal paru berlada.. Memang sedap sangat2.. Hikss.. Tapi camne neh, nak turun bawah punye kemalasan yg hamat.. Sanggup tu tahan lapa.. Ngeeee...

Itu yg duk wat entry neh.. Huhu.. Saya skang neh masih lagi kepusingan tanpa sebab yg kukuh.. Sebab saya pun konpius lagi.. Untuk mengelakkan dari kepusingan itu saya adelah takleh bangun laju2 dan pantas dari kerusi.. Kene wat gerakan slow motion gitu.. Kalo idak ade jugak yg terbabas langgar dinding..

Hari ni macam biase la, kerje kat opis ni macam tak banyak sangat.. Dah akhir tahun ni mcm gini la roman eh.. Name pon kerje ngn travel agent yg operasi resort kat pulau yg tutup time monsun.. Ni dah nak ujung bulan 10. Skang ni still ade lagi guest dekat Wisana, kire last call la.. Krew yg wat shooting dokumentari.. Kate bos aku tu projek dari Tourism Malaysia..

Beberape hari ni, aku mmg tak leh lari dari berfikir pasal 'itu'.. Rasenye belum mase kut lagi aku bagitau ape2 yg belum pasti.. Tapi aku berharap sangat akan ada berita gembira untuk aku.. =) Tapi buat mase ni, aku hanya perlu menunggu dan berdoa.. =)

P/s Nak turun tapau nasi kukus lauk sambal paru lagi.. ngeh ngeh..

1 comment:

honeysour's blog said...

sedapnya ida nk g tapau nasik tu...

ida, boleh je kita jumpa jumpaan nanti..

ape2 hal roger k...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin