14 October 2009

Malam Tadi

Malam tadi saya sebok ngikut encip Izhan gi jamming ngn kengkawannye.. Dorang prektis lagu baru la malam tadi.. Tak besh plak saya rase jamm malam tadi sebab Sedang tade(vox), so nyanyi pon sekejap encip Izhan- dengan high note yg tak bape nak sampai... Sekejap2 saya duk rampas mic dari encip Izhan.. Sebenarnye sore pun tak sampai gak, dengan timing lari berterabur.. hahaha.. Bajet sore sedap la.. Agaknye org2 yg denga kat luar studio duk ngutuk sore saya neh.. ekekeke.. =P

Jamm pun sekejap je, dalam sejam gitu.. Pas abis jamm minum2 dulu kejap, dalam kol 10.30pm dah sampai umah..

Sesampai kat umah encip Izhan duk sambung compose lagu lagikss.. Adeiss, nak lawan M. nasir ke yang? hahaha.. Saya lak duk la ngemas umah sket..

Masuk tido lam kol 12.30 camtu.. Tetibe lam kol 2.30am saya terjage.. Nyut nyut rase gigi saya neh.. Haiii gigi dah tampal pon sakit lagi.. Time tu nak sambung tido balik mmg takleh dah.. Die pnye berdenyut tak bley tahan punye.. Stok rase mcm nak hantuk je pale kat dinding.. Encip Izhan kat seblah dah belayar ke benua mane ntah..

Bangun cuci muke sket, pastu carik milidon 650.. Hurrmm, tinggal kotak yoo.. Nasiba de uphamol 650, saya telan sebijik.. Biase kalo peing pale sesangat saya telan milidon atau uphamol mmg sangat berkesan okes... Saya pun masuk bilik nak sambung tido.. Kat luar hujan lebat gak time tuh.. Tak kose saya nak duk kat ruang tamu tetengah malam sengsorang.. Saya ni name je duk umah sendiri kalu sengsorang mmg takut gak..

Baring dalam 15 minit camtu, rase sakit makin hilang saya pun terlena.. Tetibe saya terjage lagi.. Tak tahu pukul bape dah time tuh.. Sakit gigi pun dah hilang tapi masalahnye, mane lak encip Izhan tade kat sebelah saya neh.. Saya pun bangun tanpe tgk jam pukul bape.. Tengok die terbaring kat sofa.. Saya pun kejutkan die suh masuk tido lam bilik..

Encip Izhan pun bangun, mase tu hujan masih lebat lagi.. Tetibe plak die pi bukak pintu depan nak tengok selebat mane hujan.. Dah bukak tu terus die masuk bilik, tinggal saya sengsorang.. Dalam hati saya, cett hampeh betul bukak pintu tak reti nak tutup balik..

Pastu saya pun nak tutup la pintu tu.. Sekali saya tolak2 tak dapat.. Macam ade orang yg halang pintu tu ditutup.. Macam ade angin yg kuat gitu tolak, yg buatkan pintu tu payah ditutup.. Saya dah panik rase nak nanges dah nie.. Dahle kat luar gelap, hujan plak.. Saya mmg takut habeslah.. Pastu saya cube lagi sekuat hati saya tolak pintu tu nak tutup.. Fuhhh, berpeluh2 gitu akhirnye saya berjaye...

Saya cecepat kunci.. Dalam hati mmg takut gilers ok.. Cecepat saya masuk bilik.. Baru je saya nak lelap.. Saya dengar ade org duk ketuk2 pintu kat luar umah saya kuat2 gitu.. Dalam hati takut tak payah cakap la.. Sape plak roman eh nak dtg tetengah pagi ni neh.. Giloss ke ape.. Dalam pale saya dah pk ni confirm bukan org..

Dahle ketuk kuat pintu, saya siap denga panggil name encip Izhan lagi dari luar tuh.. Izhan! Izhan! Izhan! Tok tok tok!! tok tok tok!!.. Giler punyer takut toksah cakap la.. Rase nak terkencing je atas katil tu.. hihi.. Encip Izhan lak saya tengok syok je die duk tido..

Saya katup mate rapat2, patut bungkus dalm comforter takut punye pasal kan.. Tapi kat telinge ni jelas lagi duk denga bunyi2 ketukan2 kat luar umah di selang seli ngn panggil name encip Izhan.. nasib gak panggil name encip Izhan, kalo name saya harus saya pengsan terus..

Pastu kan tetibe saya rase ade plak org yg cuit2 bahu saya dari belakang.. Saya mmg dah saspen habes dah.. Saya pusing...


Jeng.........
Jeng..........
Jeng...........




Rupenye encip Izhan haaaa kejutkan saya suh bangun mandi.. Dah lewat la.. Dalam hati cisss aku mimpi rupenye.. Nasib baik mimpi bukan betul2.. Wat penat je duk saspen bagaikan.. Hikkss.. Hahaha.. Giler betul punye mimpi.. Rase macam betul2 pulak.. Rupenye lepas saya tertidur lepas makn ubat yg sakit gigi tuh, tade dah saya terjage lepas tu.. Mimpi je semate2.. Hikkss..

Tapi pagi tadi saya duk perati je pintu umah saya tuh.. huhu.. Takut gak saya.. hehehe.. Sebabkan mimpi neh la yg watkan saya tak terjage pagi tadi..

P/s I'm cowii sayang.. Nasib gak encip Izhan terjage kalo idak ade lah yg due2 masuk keje lambat.. huhu..




3 comments:

Ra said...

pergh..giler punye suspen..rpe2nye mmpi smata2..huhu

viruspadu said...

ish dah saspen2 rupa2nya mimpi

potong neh hahaha

mYpRecious said...

Ra-->Itula pasal Ra.. hahaha.. Aku sendiri pun saspen gop sebenornye..
Tapi nasib bek mimpi semate2. hahaha..

Viruspadu--> hahaha kak.. Kalo akak saya rase akak dah pengsan terus lam mimpi akak tuh.. hihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin