13 October 2009

Lunch with Yen

Kalo hari2 kuar lunch hancus la plan diet saya mcm nie.. Huhu.. =P

Semalam kuar lunch dengan laki terchenta, hari ni lak saya kuar lunch dengan sahabat saya yg terchenta, YEN!!

Semalam lagi dah Yen buzz saya kat YM ajak lunch sesame.. Tapi takle kan semalam sebab kene gi bank bagai kan.. So, saya tunda ke hari ni lah.. Hikkss..

So, tadi jumpe Yen kat bawah then kami terus menuju ke McD.. Yen tu ngidam nak makan ayam goreng McD yg super duper sedap(tapi kene makan panas2 la, baru mengancam rase die.. Kalo dah sejuk suam2 kuku sket rase die) tu..

Credits to gambar yg digoogle.. Sape punye ntah.. Hikss.. I'm cowii..

Saya pun ngoder ayam goreng McD tapi plus dengan bubur ayam yg. size regular tu.. Sebab tekak terase nak telan mende alah tu.. Tak bape nak mengancam sgt rase buburnye, tapi kalo tambah kicap ngan lada sulah sikit mesti lagi beshh.. huhu.. Saya ni mmg suke makan masin.. Hihi.. =)

Ini pun saya google jugak.. huhu

Sambil2 makan sambil2 borak.. Tapi rase macam borak lagi laju dari makan jew.. hikkss.. =P
Rase macam tak puas tadi jumpe Yen.. Kojap je, tengok2 dah pukul 2.. Ikutkan hati mau je saya lepaq kat sane sembang sampai petang. Ngiahahaha..

Takpe, since opis saya ngn Yen adelah dekat so anytime je boley jumpe ngn Yen.. Hihi.. Yen, esok sini lagi ye? huhu..



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin