12 October 2009

Lunch at Restoran Rafidah-->(Rase macam restoran sendiri pulak.. huhu)

Saya baru je sampai kat ofis nie.. Burrrppp kekenyangan.. Pagi tadi dah hadap semangkuk laksa penang yg banyak melampau laksanye.. Tapi demi diet saya(huhu), saya hanya makan separuh je.. Rugi la restoran Tropikana kat bawah pejabat saya ni kalo setiap kali pekerja die letak selambak laksa macam tu.. hiikkkss... Tadi lak saya makan lagi sepinggan nasi ayam.. Nasi ayam always my favourite yg cepat dan pantas untuk lunch..

Sebenarnye since hari Jumaat lagi saya craving for nasi ayam.. hehehe.. Macam terase2 kat anak tekak saya nie.. Dan tadi gak saya lunch ngn encip Izhan tau.. Sebenarnye hari ni kuar sekali pun sebab need to settle some bills.. Encip Izhan drop saya kat bank while die lak gi pejabat pos settlekan bil astro.. And then kiteorg pon gi lunch sesame..

Dekat bandar K.Trg ni ade satu restoran yg same ngn name saya.. Yes, i mention about Restoran Rafidah.. Cute betulkan? Restoran tu name sama ngn saya.. Boley la saya perasan makan kat resotoran sendiri.. ahakkss.. Dan tadi kami lunch dekat situ lah.. Lupe lak saya nak snap gambo signboard restoran tu.. *winks

Nasi ayam yg saya makan tu dalam kategori boley tahan la.. Sup, nasi dan sos die sedap.. tapi ayamnye keras sket.. Tapi licin je saya makan.. Lauk-pauk die pon sedap.. Yang saya perati ramai org gomen duk makan kat situ, sebab situ mmg area kawasan pejabat gomen..

Eh korang pernah ke jumpe restoran yg nama sama ngan korang? ape lagi jomlah share.. Mane lah tau kut2 ade restoran Ina ke, restoran Asiah ke, restoran Yaakob ke? huhu..


5 comments:

xnx said...

ngiahahaha...kamu sungguh nakai ida..restoren ina mmg bnyk laaa...

restoren maslina jek aku lom penah jumpe lagikkk...

ape cer plak ngan restoren omak den kt masjid tanah tu???ngeee....tetibe lari tajok..

kamu nk diet cane da oiii..melantak tah cam hape dahh..adiessss...

Asz said...

haha.. ade2 dah dua aku jumpe.. kat masjid tanah n PD... ngiahaha..

fazemy said...

Kena bukak restoran sndirila..baru leh dpt nama saya. hik hik..

mYpRecious said...

xnx--> Na name mak ko cik asiah kan.. elok le tu name same ngn as.. patut la due2 nagku ade restoren kat masjid tanah.. hahaha.. =p

Asz--> Aku tau yg kat mesjid tanaj tu.. hikkss.. laju je kome bile aku dh mention mae ko kat sini yerk.. ahakkss.. erkk, tade ke yg name yaakob yg bace blog saya ini.. huhu

Fazemy--> rumit nau name kak emy tu.. Payah nak jumpe.. akak bukak restoren buley le sy mkn free.. huhu

viruspadu said...

terus teringin nak makan laksa

uwaaaa, mano nak carik ni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin