26 October 2009

Laksam



Pagi ni saya blur nak bekpes ape.. Dah le selere dtg ala2 jew.. Perut mmg dah nyanyi riang since semalam ape yg saya makan semua dah termuntah mase malam tadi.. Euuww.. Payau tekak saya kejap, rase nak teguk air masam2 je.. =(


Sebab dah lapar sangat, saya turun je bawah tgk ape je yg ade kat Tropikana tuh.. Tengok2 ade laksam.. Macam menarik.. Saya beli sebungkus, then nek terus makan.. Sodap.. Licin kuah laksam tu saya hirup.. Tapi kalo letak lada boh banyak sket lagi melotup.. hikss..


Tapi skang saya de rase sikit nyesal sebab makan laksam.. Tekak rase kembang semacam jew.. Sumpah tak selesa okes..


Lepas ni saya nak turun kat farmasi bawah tu carik air yg masam2 ngan gule2.. =P


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin