25 October 2009

Jerawat yg sungguh annoying.. Grrrrrr...

Gambar hiasan semata2.. Dan jerawat dalam gambar tu sebijik macam problem jerawat yg saya alami skang... haisyyoo.. Bikin susah hati yooo..


Grrrr.. Rase geram plak tgk wajah sendiri yg dah tak seberapa ni jadi makin tak seberapa bile mule tumbuh jerawat2 halus yg sungguh la annoying.. Sumpah annoying weiii..
Sakit hati okes saya tengok jerawat nie duk lumbe2 nak tumbuh kat bahagian pipi gebus saya dan area dagu dan tak lupe juga area dahi... Sungguh la mcm WTF!! gituu..


Masalah hormon kah? Idak le teman tahu.. Grrrrr...






No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin