17 September 2009

Kad Raya untuk anda



Tinggal 3 hari lagi sebelum umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.. Sonokkss ye nak raya.. Confirm perantau kat luar sane dah tak sabar nak balik kampung.. Saya doakan perjalanan anda selamat.. Saya juga doakan untuk kakak saya Ct yg akan bertolak balik dari KL malam ni, dan juge untuk abang saya yg akan bertolak dari Karak besok malam selamat sampai ke rumah.. =) tak sabar nak buke puase ramai2..

Di kesempatan ini jugak saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilftiri Maaf Zahir & Batin, andai ada tulisan2 saya yg tak sedap di baca.. Saya ni khilaf tak lari dari membuat kesilapan.. Kat atas tu saya ada buat kad raya(kunun la saya buat padahal suh encip Izhan.. ngeh ngeh) untuk readers, bloggers2 dan followers saya.. Thanks sebab sudi lepaq2 kat blog saya dan layan tulisan saya yg merapu meraban neh. Sudi2 lah ambek yew kad raya yg tak sebape itu.. Selamat beraye yew semua... saya pun dah tak sabar nak beraya gak neh.. hikkss.. =P

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin


Ikhlas dari,

5 comments:

JIVEBUMZ said...

selamat hari raya
saya amek kad raye yer :)

mYpRecious said...

selamat hari raya tu kamo juge.. ambek lah, jgn segan2.. kad raye awk sy lom amek lg nanti saya amek k.. =)

mummy_ayu said...

kita amik kad raya...jom amik kad raya kat blog kita..selamat hari raya!

A for A'ishah said...

dah amik dah..tq

mYpRecious said...

mummy ayu--> okek.. sat gi say amek k..

Kak Aini--> hihi.. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin