17 September 2009

Kad Raya dari bloggers

Thanks ye pada bloggers yang kasi e-card Raya kat saya ni.. Sangat bermakna tau bagi saya.. Saya pun tak habes lagi round blog korang2 seme neh.. ni saya capai yg mane sempat jew.. Dan hari ni saya sangat bengang dengan bos saya.. Sebab dia janji nak kasi advance gaji kat saya hari ni, tup tap sampai la ni tak dapat2 gak.. Saya rase macam nak naik hantu jew.. Huh~!!! Name pun raye kan of cos la nak pakai duit lebey sket kan.. Mmg gilos betul la!! Saya dah rase tensen tahap nak makan org dah ni.. (naseb saya tak pose hari ni.. hihi.. kalo tak mesti kurang pahala pose.. huh!!) Kat bawah ni saya taruk e-card Raya dari teman bloggers saya.. Dan saya sekali lagi ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN..




Dari Kojah






Dari mummy Ayu (mama Iris dan Ian)


1 comment:

xplorer said...

selamat hari raya maaf zahir batin to you and your family

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin