13 July 2009

Merci Beaucoup

Pening pale aku wei bile ade minah salleh dari France yang call tuk booking ke Redang.. Bukan apenye dia punye English adelah sangat ssh nak paham sbb slang France dia tu pekat gilers.. Dah la tu tepon opis aku ni mmg jenis slow tahap gaban.. 'Dop cakat nok bang dengo' org Terengganu ckp.. hikss..

Pastu bile dia tak bape dengo sore aku, aku lak tak dengo sore dia duk ulang mende2 yg same jek.. Penat nak explain dah le aku puasa hari ni.. (tetibe hati kecil aku berkate "tak baik merungut Ida" - Baiklah..) Over tu saje nak bagitau aku puasa.. huhu..

Pagi tadi aku lewat masuk opis.. Dekat kol 11 camtu baru sampai.. Encip Izhan demam tak baik lagi, getting worse adelah.. Kesian je aku tengok.. Ajak pi klinik tak moh plak.. Hurmm, hope hari ni he's getting better..

Aku ni kalo ikutkan hati memanglah nak cuti je jage encip Izhan kat umah, tapi kan takde org lak kat opis. Encip Azhar lak kat KL, pastu ade banyak lagi keje2 yg aku kene setel hari ni.. So, terpaksa gak dalam tak sehat encip Izhan tu kene hantar aku gi keje.. :(

Aku tak soke tau wat cam tu, tapi terpaksa.. Tadi before balik, encip Izhan antar cuci kete dulu kat carwash depan opis aku.. Aku pun sempat la tapau nasik bungkus, tuk dia makan tengah hari ti..

Nota kaki : Tajuk macam tade kene mengene pun.. ngeh ngeh.. :p
Nak sambung wat keje dulu.. aisshh tengah2 hari ngantuks la plak.. tido besh neh.. :)


1 comment:

kojah said...

moga incik izhan cepat sembuh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin