29 July 2009

Meow.. Meow..Meow..



Sesambil belek2 keje tadi, tetibe je hp aku bunyi ade mesej masuk lorr...
Pastu, kan tetibe je aku denga bos aku en Hassan dari dalam bilik pejabat dia tu duk bunyi syohhh.. syohhhh.. Macam halau sesuatu je..

Aku dah sengeh sorang2 jew.. Eh, eh sekali dia keluar plak gi jenguk2 kat luar pintu pejabat.. Pastu mulut duk bunyi syohh syohh.. Mate duk melilau carik sesuatu..

Upppss.. Ke bunyi msg tone aku neh yg dia carik... huhu.. Terkekek aku gelak depan dia..


Aku pun cakap la ngn en Hassan cam ni, kunun2 nak berbasa basi la;
"En. Hassan halau kucing ke? Bukan kucing la yg bunyik tu, handphone saya ni ade msg masuk.. Saya watkan ringtone bunyi anak kucing, hikkss"

"La, saya ingatkan ade anak kucing masuk tadi.. Dekpung bunyi macam kucing ingatkan nak halau tu, takut kencing berak dalam opis ni"

'en hassan tertipu woo' dengan ringtone handphone aku tuh.. hahaha..

Kesian je kat dia.. Ngeh ngeh... =D



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin