12 July 2009

Huff...

Pagi tadi terbangun lambat la.. Kol 7.03 am baru aku terjage.. Pada hal dah alarm jam kol 6.30am.. Hikkss.. Macam sayup2 dalam mimpi jew dengo bunyi alarm tuh.. Itu yg terlajak sampai kol 7 lebey tu.. Dah tengok cam gitu, ape lagi meloncat la aku dari katil.. Laju2 lariks pi bilik air.. Masuk toilet, cam biase la ku mesti duk menung seminit dua pastu baru la mandi.. hehehe.. Mamai lom hilang lagi wei.. Aku ni bukan boley bangun laju2 ala2 terkejut neh pale mesti pening, pastu mule ah tetibe jadik jadik meremang satu badan.. sigh~!! tak soke tau...

Aku terbangun lewat pun sebab malam tadi tido lewat.. Huhu.. Kol 3 pagi kut baru tido.. Duk tengok HBO Rush Hour 3.. Mula2 tu memang nak tido awal, tapi encip Izhan tak kasi aku tido lagi sebab dia llom ngantukss.. Pisat2 mate aku tahan ngantuk, belek2 channel kol 1am ade Rush Hour 3.. Cantek!! Boley la layan, mule2 kunun2 nak tengok ala-ala jew.. Sekali cite dah besh makin luas bijik mate aku lansung hilang ngantuk ko.. Encip Izhan lak dalam kol 2am camtu, dia dah ala-ala mamai.. Mate kejap pejam bukak, aku ape lagi sekali aku tengok dia ala2 nak tido, aku goyang2 la badan dia.. hahaha.. Tadi tak nak aku tido skang aku takleh tido dia nak tido pulak, mane aci.. Ngeh ngeh... :p


Abes cite kol 3 am baru hegeh2 masuk bilik, tu pun kene pakse ngan aku.. Hikss.. Ikutkan encip Izhan tu, kat depan tv jugak dia nak tido ko.. Aduhai laki aku~!! Hurmm, 2-3 hari ni encip Izhan tak bape sehat lah.. Asek la demam on-off.. Tapi dalam tak sehat tu ko, sempat jamming, tengok bola, makan durian, pegi meeting, lepaq ngan kengkawan.. Pastu balik umah je badan panas, setempek duduk baring jew..

Malam tadi pun, aku tak sedar pukul berape sebab ngantuks sangat, dia kejutkan aku badan panas+menggigil sejuk.. Dah sejuk macam gitu baru reti nak tarik comforter.. Kalo idak duk la bawah kaki tu aje.. Aku pun peluk la kunun2 nak kasi warm gitu.. hehehe.. Berkesan ke idak, idak le aku tahu...
Aku pun ala-ala tak bape sedar kut mase dia kejut aku tuh.. Ngeh ngeh.. Tapi pagi tadi pun nampak macam tak bape sehat, tapi badan dah tak panas.. Tadi ngadu kat aku lagi, gitau selseme.. Pulak dah.. Hurmm, skang ni dah la musim wabak tuttt tu.. Kalo tak sehat lagi, besok kite pegi klinik ek yayam..

Hari ni jugak, aku punyelah niat nak puasa.. Puasa ganti, hehehe.. Iye2 aku tau aku mmg teruk dah ujung2 cam gini baru hegeh2 nak ganti pose.. Tapi aku dah terbuke puase kol 10.30am tadi.. Pagi tadi, pale aku punyela pening berdenyut-denyut.. Rase macam jalan pun huyung hayang jew.. Pastu perut pulak lapar yang tahap loya.. Perut dah masuk angin la tu.. Bile dah tahap loya ni badan mula la meremang satu macam.. Terpakse la aku berbuke.. Itu la, nak pose pastu tak sahur.. Malam tadi dah la tak makan nasik, makan megi je.. Mane la pewut tu idak masuk angin.. Pastu ade hati nak puasa lak tuh..

So, besok Insyaallah aku akan berpuasa straight seminggu terus.. :)
Malam ni kene sahur la, takpun before tido kene makan dolu..
Baru lah boleh tahan.. :) hikss..
Okey, skang aku nak sambung buat keje balik.. Lalala..
Currently bos takde kat opis..
Dengo cite balik KL sebab nak uruskan majlis perkahwinan..
Wah encip Azhar nak kahwin dah.. Gud news~!!

Gambo adelah tade kene mengene ngan cite.. Saje wat penambah perise, huhu.. Happy Weekend seme..

2 comments:

FastRi said...

hahaha... sayang suami. izhan culas obat x?

mYpRecious said...

Fastri --> nok kate culas tu doplah.. tpi kene peringat sokmolah.. kene bowok ubt ngn air ke dy brulah dy mkn.. kalo dop mcm ssh sket nk mkn..

hehehe..
hari ni pun amek e.L sbb dop sehta lgi tuh..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin