21 July 2009

::Bz yg Gaban::

Cam ginilah baru bz tahap gaban namenye.. muahahaha.. Cam gini la rupe aku hari ni weeii.. sigh*penat...

Fuhh fuhh fuhh.. Oksigen plsssssssss.. Tak cukup oksigen aku nak bernapas neh.. Overrr je aku nie.. ahakkss.. Tak nyempat aku nak update lorr hari ni.. Ni pun aku update secare ekspress.. Org BZ la katekan.. Siyess weii, kelang kabut tul aku hari ni.. Dahle pale pening2 tak cukup tido.. Sebab bz yg gaban cerah jew bijik mate aku..

Banyak mende yang aku kene assist hari ni weii.. Penat nye nak kol org sane sini.. Tak soke wei aku nak kene kol org neh.. Pastu ckp kene sopan santun gitu.. Pastu jawab pun kene sopan santun, padahal tangan duk gumpal2 kertas sbb kegeraman plus ketensenan.. sgt plastik di situ okes..

Tade mase kut nak tulis panjang2 wei.. Aku Bz Gaban hari ni.. lalala.. Banyak lagi keje pending.. Sabor la wahai cik puan Rafidah, ingatlah anda adelah puase hari ni.. *winks*winks*


1 comment:

xnx said...

ahaksss....baru ko tau yek...gitu la ghope aku kalo tahap kebizian yg dah smpai maxima...uhuk..ko phm2 je la ayt aku ni yerk...men type jek ni...huihui

cane ko bizi pon, blog xleh tinggai neh..kuikui

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin