07 July 2009

::Awards Dari Mereka::

Banyak betul award yg aku lom publish.. Kesian dekat pemberi2 award aku neh.. huhu.. Kan sat agi dy dah tak nak kasi aku award lgiks.. hahaha.. Even agak terlambat aku buat gak satu2..

::1st Award:: Dari Maziah aka cik Bongbong-->tak lamelagik nak jadi Puan dah.. lalala

1. Copy award untuk diletakkan di blog anda.



2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

satu:- Seorang yg banyak bercakap kut.. huhu.. Aku salu perasan lam kelas dulu dy cakap pot pet tak benti2 ko.. hahaha.. larikkss..
dua:- Dy seorang gadis yg sgt tinggi ko.. Tinggi plus slim river.. Jelus aii uuu.. aii kan dah numuks skang.. hikss..
tiga:- Ade personaliti tersendiri, dan confident..
empat:- she's got a really beautiful smile.. :)
lima:- Tunang org ni woii.. agk2 la kalo nak usha... :p

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

satu:- Aku dah berkahwin setahun lebeh.. Dan aku bahagia..

dua:- Mase sy kawen umo sy baru 22 tahun kut.. Lalala.. :p

tiga:- Saya keguguran pada akhir bulan May lepas and it was hell sad.. :( Kalo tingat mesti nak nanges je rase.. sob sob..

empat:- Sy soke kaler pink, tapi sy jarang2 beli baju kaler pink.. :)

lima:- Tak tau la nak cakap hobi ape.. hobi tu kan di buat di masa lapang.. hurmm, mungkin hobi sy tgk tv kut.. sbb masa lapang mesti tgk tv.. Hikkss.. Novel or buku dah lame tak bace tade mase kut..

enam:- Encip Izhan husband saya tua 7 tahun dari saya.. ngeeee.. Saya mmg soke laki yg lg matang banyak dari saya.. huhu..

tujuh:- bagi saya org yg tak potong kuku itu adelah sangat selekeh.. sbb tu saya salu potongkan kuku encip Izhan sbb tak nak la dy selekeh2.. huhu..

lapan:- Saya soke picit white head+black head kat muke sendiri dan muke encip Izhan.. Even dy salu marah sbb sakit..huhu.. Tp tetap gak saya nak picit.. Best kut bile dpt picit dn tgk mende tu kuar.. Kdg2 kakak, abg dan adik saya pun jadik mangsa pemicitan ini.. hahaha..

sembilan:- Risau gak sbb berat dah naik le pas kawen.. huhu.. B.A.H.A.G.I.A kut.. fiu fiu

sepuluh:- saya seorang yg sensitip woo plus cengeng lagi.. Ini fakta ye bukan auta.. :P

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..Ramainye sampai 10..ok2 i try ye.. speaking tu koo.. huhu

a. Warnawanie
Aku stat blogging sbb terinspire ngn blog adik ipar aku neh..

b. Leeya
Ni lagi seketui pun adik ipar aku gak.. Ngah tunggu job skang.. hikkss.. sabor ye Ya, buhsan ye kat umah hamek wat tag neh..

c. Shabri
Encip Beri ni kawan encip Izhan.. kire kawan aku gak la.. asal aku lepaq nak dating je ade dy..Kacau daun sungguh.. hahaha.. Larikkss..

d. Kak Nadia
Wife kepada kawan encip Izhan.. Aku sokmo lepaq kat blog dy kalo ade entri baru.. :P

e. Jiejah
Ex-classmate aku mase kat uitm Melaka dulu.. windu kat mung numuks...

f. Pieyah Aris
Kawan aku mase sek menengah dulu.. Last jumpe piyah, terserempak kat Mydin kut.. hehehe..

g. Kojah
Tak kenal pun, blogger jugak.. aku salu gak bace blog dy.. hehehe..

Sesape la yg rase yg nak buat.. Aku tak kesah pun.. lalala

::2nd Award --> Dari Maziah jugak :p::


Task 1 :

Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.







Task 2:


Pass the award to 15 other blogs that you/ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

15 tu ko bapak banyak.. I try la ye.. hehehe

1) Fazemy
2)Farie
3)Kojah
4)Nemo
5)Chunk
6)Cherry Berry
7)Aszwan
8)Mummy Ayu
9)Datin Paduka BokBong
10)YnaohYna

::3rd Award -->from Maziah lagiks :p::


Lagi2 Maz kan.. Dy mmg rajin kasi aku award.. hehehe.. Nanti dy kawen la aku aksi dy present betul2.. hehehe

RULES:
1) copy award untuk diletakkan di blog anda
Lom copy lagi.. lepas posting neh, aku buh.. hehehe

2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini
Sile rujuk tag di award 1st.. Nampak nau aku pemalas nak tulis balik.. hehehe

3) setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
Sile rujuk tag pada ward 1st.. ngeh ngeh.. aku tau aku ngelat.. huhu

4) anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
a) Fazemy
b)Farie
c)Kojah
d)Nemo
e)Chunk
f)Cherry Berry
7)Aszwan
8)Mummy Ayu
9)Datin Paduka BokBong
10)YnaohYna


::4th Award dari Sis Fazemy::

Dan award kiut kambing seketui ni dari sis Fazemy.. Dy kasik kat seme follower dy.. Tq kak..


5 comments:

joegrimjow said...

beshnye dpt awardddd

mummy_ayu said...

ye ye! dapat award..ma acih!

mYpRecious said...

hikkss.. same2 mummy ayu.. hehehe.. nanti amekla ye..

kojah said...

tQ kak...nnti sy amik yeeee...muah muah =)

mYpRecious said...

Kojah--> same2 kojah.. :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin