06 June 2009

Tahniah As!!! *updated

Hari ini dalam sejarah buat seorang kawan aku.. Hari ini akan jadi satu hari yg paling bermakna buat seorang kawan aku.. Hari ini akan jadi hari yg paling manis buat seorang kawan aku.. Hari ini akan menyatukan 2 jiwa, 2 hati, 2 keluarga buat seorang kawan aku.. Tahniah As!!! This i your day.. Baru kejap tadi aku call As.. Dy gitau dy dah siap pakai baju, mekap seme.. and the color is purple.. tapi minah ni soke biru.. Tu aku tau.. Pasal mase aku rumate dgn as dulu, As mmg soke pinjam baju kurung aku yg kaler biru.. hikkss..

So sad, aku tak pat pegi sane.. kalo tak skang ni mesti aku dah dekat Shah Alam.. Tapi kite hanye merancang tapi Tuhan yg menentukan.. Itulah yg jadiks kat aku.. Kesihatan aku skang yg tak izinkan aku ke sane.. Lagipun, org berpantang mcm aku ni la bole sesoke hati nak pi jalan sane sini.. Mcm org bersalin lak aku kene pantang bagai kan? huhu.. Nak wat cam ne.. nak sehat cepat kene la berkorban sikit..

As, tahniah dari aku dan Izhan.. So sowy aku tak pat datang.. Aku mmg nak sangat2 datang.. Tapi nak wat cam ne kan.. Aku doakan majlis ko akan berjalan dengan lancar.. Dan aku doakan kebahagiaan ko dgn wan hingga hujung nyawa.. Aku sayang ko sesangat, dan ko mmg rumate yg besh.. hikkss..

Canteknye rumate aku sorang neh.. merah menyale yuu.. Ni gambar hari persandingan dorang.. I wish i was there.. sob sob sob..

Gambar officially di curik dari facebook sape ntah.. aku pun tak kenal.. maybe kawan as kut.. huhu.. ade jugak utk tatapan aku.. terkezut tgk wan.. Bapak matang, mcm bapak org pun ade.. huhu.. ape lagi as, cepat wat baby.. hahaha.. Aku kene tunggu lagi 3 bulan daa baru boleh.. ngeh ngeh...

~SELAMAT PENGANTIN BARU ASIAH & RIDZWAN~
SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA!!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin