10 May 2009

Mother's Day...

Baju merah tu la che Mok saya, dan baju kaler grey tu mama saya.. Beshkan ade 2 mama.. and i luv both of u a lot!

Happy mother's day to all mums in the world.. Budi kamo takkan terbalas.. because you are so great2 person.. :) Kepada Che Mok, Selamat hari Ibu.. Love you forever.. Terima kaseh untuk segala yg telah Mok korbankan untuk kami adik badik.. Dan Che Mok adelaha ibu yg terbaekk.. Hugs & kisses from your daughter.. :) Kepada mak mertua saya, Mama, Selamat hari Ibu untuk mama juge.. Sejak hari pertama saya di nikahkan dengan anak lelaki mama, saya dah anggap mama seperti mak saya sendiri.. Dan saya sayang mama seperti saya sayang mak saya.. Hugs & kisses from your daughter in-law.. :)

Kepada kakak(Kak Nor) dan akak ipar saya(Kak Sue), Happy mother's day tuk kamo juge.. Kak Nor u've been such a super wonderful mommy and i really admire u. Dan kepada ibu muda, Kak Sue saya.. Great! saya kene banyak belajar dari kak Sue mcm mane nak jadi ibu dalam usia 23 tahun.. hikkss.. Dan kepada seme ibu2 dan bakal2 ibu(my sis in law wanie) kamo adelah yg wanita2 yg hebat.. Saya salute kamo seme.. :)

P/s Buat saya rase tak sabar nak bergelar ibu.. ngeh ngeh...


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin