11 February 2009

Encip Izhan Adelah mc hari neh.. huhu

Wah.. sapekah jejake hensem lagi macho neh.. lalala.. oh jantung manisku bak kate liya..


Gare2 makan coklat yang dah berkulat, ecip Izhan telah mengalami sakit pewut dan telah menghasilkan pelaburan yg lebih berlipat kali ganda dari biase.. Huhuhu.. Ololo, syian tau kat laki ai.. Tak pasal2 kene cirit birit.. Pagi tadi b4 pegi keje, aku dah temankan encip Izhan pegi klinik.. And dapat mc satu hari.. Baru jew ala2 nak baik demam, kene sakit pewut lak.. Sangat kesian kan?..



Kepade encip Izhan pat umah tu, sile jgn lupe makan ubat lau tak moh dengo bini mu ini berleber pom pam pom pam.. hikss.. Aku tgk laki aku syahdu je tadi, muke ala2 pening2 lalat pastu tak bermaye jew.. Dah le malam tadi dy kene attack pewut masuk angin.. Sampai nak tido pun susah cos rase tak selese kan.. Macam2 kan laki ai neh.. Aku tak pat nak jage dy pat umah ri ni, cos semalam kan dah coti... Syian kan laki ai tu.. huk huk..


6 comments:

fazemy said...

Kesiannya. Cklat apa dimakannya? Tapi kan bila husband kita cuti..rasa malas nk g kerja kan. btul tak. rasa nak mc jugak. hu.

Wah wah bila tukar layout blog nih. cantikla.

myprecious said...

betul2.. mmg rase camtu pun.. hikss..

tp salunye lau sy mc harusle laki sy pun coti sekali.. hikkss..

:P

Wahidah said...

ala cian...get well soon

setjiweluke said...

wow.. kacak yang amat nih.. hahaha..

Cursive said...

wauu.. kacak amat bak p ramlee di zaman mude2 aje.. apekah????

myprecious said...

ala2 klasik nasional gitu..

ngiahaha..

:p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin