05 February 2009

Aku Adelah...

Aku adelah tak bape sehat ari nie..blogger-emoticon.blogspot.com Tekak rase kembang jew.. Batuk kung kang kung kang..
blogger-emoticon.blogspot.com
rase cam nak tercabot jew ank tekak aku.. adoiil laa... Dah setengah botol ubat batuk Cap Ibu dan Anak aku telan neh.. hikkss.. Kan ade yang overdose lak..
Hubby aku adelah kuar jumpe kawan dy, aku adelah sgt buhsan.. Sbb aku adelah buhsan, sbb itu aku adelah merepek di sini.. See, aku adelah install emotican blogger.. ahakkss..
So, saje2 aku adelah maw testing2.. huhu.. blogger-emoticon.blogspot.com
Aku adelah rase nantokkss.. Aku adelah mau tito dah.. okes..


Cheers~!!blogger-emoticon.blogspot.com

P/s Aku tau entry nie adelah mcm org mabok sket.. muahahaha...Nunite blogger-emoticon.blogspot.com

8 comments:

This is Mine said...

kak..

jgn telan ubat yg beli kat kdia je..

g la klinik ke...

spital ke.....

oke kak??

xmo saket2........

mYpRecious said...

this is mine--> ala baiknye dy.. obat sepital x sodap lew.. hikkss.. akak soke ubat btuk cap ibu dan ank nie jew.. pastu makan gula2 fisherman's frens.. :p

Cursive said...

awok ni asik2 batuk pastu demam.. encik izhan dok jage ke? hehehe..

mYpRecious said...

cursive--> encip izhan jage time weekend jew.. tgoh2 minggu, hri bekeje tpkse la jge diri sendiri.. hikkss..

xnx said...

lalala...suda ade kemajuan ini blog lee..harusle bljo dari kamu nih...hikhik

maziah said...

oit...pi klinik ler...

Wahidah said...

salam ziarah...get well soon

myprecious said...

maziah--> hikkss.. baiklah.. btuk aku pun dh kurg nie.. huhu..

wahidah--> Thanks.. ziarah lagi.. nanti sy terjah ke blo kamo pulak neh.. :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin