26 January 2009

Siapekah Ini??

Bangun pagi2, muke tak basuh.. Gigi tak gosok, trus pegi kat meje.. On lappy pastu on9.. Ohh apekah?? muahahaha.. Sudah dirasuk jin blog ka lakiku ini.. Ni aku curik gambo dy..hahaha.. ampun syang.... :p


Gigih betul laki aku ni kan.. aduuiii la... Lawak pun ade gak.. Ahakkss...

Sungguh kusyuk kan.. aku snap gambo pun dy tak perasan taw.. Sile abaikan meje yg sepah2 itu.. bukan aku pemalas, tp lom kemas.. muahahaha...

Kite kasi zoom sikit.. yayam, taik mate tu ade lagi, kasi lap sikit.. malu org tgk tu.. ngiahaaha...

Tapi kan, laki aku musyuk2 tak mandi ttp gak harum semerbak bg aku..muahahaha.. Rambut kusut2 pun, macho gak bg aku.. Kate laki sendirik kan.. huuhu.. Harus la aku puji kan.. Larikkkkss..

4 comments:

shiha said...

awww manjenye.
hehe. youre welcome :)
just glad to be one of your follower akak ! :D

myprecious said...

shiha--> manje ke? huhu.. i soke manje2 neh.. lalala :p

cIk JanNah said...

yeehaaa...
romantik~
musyuk2 pon kamo cyg.
muacxh2

mYpRecious said...

cik jannah--> Yehaaaa..
harusla syg kate laki sendirik.. bntal feluk time tido malam2 neh.. muahaha..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin