25 January 2009

::Makan Sate Lanang, Jabi::


Nyam nyam.. Sate~!! Dap wooo pat makan sate.. Sate nie mmg paling world la setakat yg pernanh aku makan.. Ahakkss.. Tapi time aku pegi tu, salu dy ade kasi sate hati ngn pedal sekali, tapi hari tu tak do la plak.. Tp tak pe, janji ade sate daging.. Aku mmg lagi soke sate daging dari ayam okess.. huhu..

Ni aku order teh tarik tuk menum.. Teh tarik dy mmg sedap gilos2.. Nyaman jew aku rase, seme ckup, teh cukup, tak pahit dan tak manis... huhu..

Muke aku ngah sabar nunggu.. Lame wei tunggu bru smpai sate.. Kat sini mmg org salu penuh..Tak penah nye tak penuh.. Kol 8.30/9 pm sate dah abes..

Ni dy hero pojaan hati ku.. muahahaha.. Text siapekah itu? huh~~

Akhirnye sampai gak sate kami.. Tunggu ade la dalam setengah jam gitu.. Ni makan tuk 2 org.. dy letak 20 cucuk.. Aku makan 8 je tau, encip Izhan makan bnyak, dy makan 12.. huh.. Tak aci kan...

Ape lagi.. Belasah laju2.. huhu.. Kate dah lapa kan.. huhu.. :p

See.. Pelik kan.. Makan sate pun ade sambal.. Tapi sambal dy mmg sedap lau campur lam kuah kacang tu.. Aku soke.. huhu.. Menampakkan kelainan sate ni dari sate2 lain.. huhu.. Ke ade gak sate2 kat tempat len makan ngn sambal? huhu.. Yg tu tak tau le aku.. huhu...

Abaikan le muke aku yg kembang semangkuk tu.. huhu.. Nyam2 sedap~!!

See, encip Izhan bukan men ye dy cucuk sate dy cam gitu rupe.. siap lapis2 lagik ngn bwang ngn timun.. Pastu skali dy ngap, abes satu cucuk.. hahaha...

Lepas makan, pewut dah kenyang.. Wat pe lagik, ayuh le balik umah.. Sampai umah kol 9.30pm gitu.. Seme2 kiteorag mkan malam tu RM11.50 shj termasuk air.. Murah kan.. Sekian shj laporan aku.. Huhu.. Cheers~!! Gong Xi Fa Chai...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin