20 January 2009

Hello.. Hello.. Hello..

Jom layan lagu Farah Asyikin neh.. Hello.. Hello.. Ntah.. Aku pun tak tau nape dan cam ner la aku boley tersuke agak2 giler ngan lagu neh.. Caitt, pada hal aku bkan minat sgt pon ngn Farah Asyikin neh.. Tapi mmg aku soke okes.. Kat opis sampai tahap juta2 kali gak le aku duk ulang2 lagu neh.. Aku suke time dy nyanyi "Dulunya kita bagai Rumi dan Julie...."Ahakss.. Ntah hape2 kan aku neh..Hurmm... Korang soke ke lagu neh? Tak soke.. Lantak le, ad aku kesah kan.. Takkan aku nak pakse kan seme org soke lagu neh cam aku.. Ahakss.. Meh kite layan lirik lagu nie lak.. smbil tu boley la nyanyi2 kan.. huhu.. Lalala.. Fiu fiu..





Hello
dapatkah kau mendengarnya

Hello ( 2x )

Gelombang suara yang bergetar
Terjermahan luahan rasaku
bagiku kau dan aku berasing dunia
cinta menyatukan cinta
juga bukannya segala

Korus
Dulunya kita bagai Rumi dan Juli
janji setia aaa....
bezanya kita bagai Zurah dan Marikh
mengertilah hello hello

Hello (2x)

Hello
gaya matangmu mempesona (Hello 2x)
sikap keanakan mencelakan
kumual kusesal kusesal
kau sering menyalahkan aku dan segalanya
tak pernah kau terlihat seksismu yang tercabar

Korus
Dulunya kita bagai Rumi dan Juli
janji setia aaa....
bezanya kita bagai Zurah dan Marikh
terpatrinya cinta

Cerminkan dirimu
era retak beribu
jarang pada kita begitu ketara
helah dan caramu
sering buatku kaku
sememangnya kita berbeza
berbeza

Bagiku kau dan aku berasing dunia
cinta menyatukan cinta
juga bukannya segala

Korus
Dulu kita bagai Rumi dan Juli
janji setia aaa....
kaburnya mata beza manikam jauhari
terpatrinya cinta
bezanya kita bagai Zurah dan Marikh
perang dunia aaa...
panas bagai sahara antartik
mengertilah

Hello..hello

4 comments:

fazemy said...

Tergiang2 lagu ni kat telinga...sian kan dia..muda2 dh jd janda.hu

Warnawanie said...

saya suke melodi lagu ni.. no heart feeling to her, tak suke pun tak, suke pun tak hehehe..

tapi perkataan Hello tu jugak laa slalu saya sebut... hew hew hew

mYpRecious said...

fazemy-->huhu..mmg lagu neh buley wat terngiang2 gitu..mmg kesian pun kat dy..mude2 dah la cantek dah jadik janda.. nak wat cm ne dah jodoh takat tu kan..

mYpRecious said...

warnawanie--> melodi dy senang nak ajk org sing along kan.. huhu.. Hello hello... huhu..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin