06 January 2009

Aku Masak nie.. Kenape Tak pecaye??


Sayur fat choi goreng..


Telor dadar Bistik


Ayam goreng Halia+sos tiram (Resepi campak2) huhu

Walaupun pic ni dah lame aku snap.. Tapi lom berkesempatan aku nak tempek di sini.. Huhu.. So, ri ni aku tempek gak.. Baru la korang caye aku nie pandai gak masak.. huhu.. Pandai ke? Sedap ke? apakah itu? hahaha.. Kene tanye laki aku le jawabnye, sbb dy aje la yg sudi makan ape yg aku masak.. Ahaks.. Aku ni peel mmg felik sikit, lau kat umah org aku mmg tak reti le nak duk dapor.. Kate umah org kan, harus la aku tak reti nak selongkar sane sini.. Mane nak cri garam, kicap, etc.. Ihik.. Pastu bile aku masak ni sepah2 sikit.. Tapi mmg le aku kemas.. So, bile kat umah org tu aku rase mcm segan le plak sepah2kan mcm gitu..

Dan bile di besut, aku boley masak ngn aman.. ahakkss.. Name pun umah sendiri.. Dapur sendiri kan.. Takde org nak kaco.. Aku suke tu.. Tapi ni lauk yg aku msk kat umah akak aku kat KL.. Bersepah dapor dy aku kejekan.. Masaknye 3 jenis je.. ahakkss.. Ok la tu kan.. Dy pun peel cam aku jugak.. Muahhahaha, name pun adik badik kan.

Licin ok, di mentekedarah oleh, laki aku, abg aku n abg ipor aku.. Campur aku n akak ipor aku skali le.. huhu.. Len kali aku nak tempek lgi le pic2 hasil masakan aku.. ececey.. kasi korang terliur.. Ade ke? :p

3 comments:

maziah said...

wah....klo da licin tu, makne nye sedap la oi...

aku lg la xpndai langsung nk masak...mcm ne nk kawin....hahahaha

xnx said...

fuiyooo...banggo den ha..ehek...
nmpak cm sedap jew..sedap kew????
lalala~~bguish..org kate nk pikat ati laki nih, kne pikat pewut dy dlu..ye x????

lu pikir la sndrik..

mYpRecious said...

aku dah terlebey pikat kut pewut laki aku tuh.. muahahaha.. ko tgk la hasilnye begitu membanggakan.. lalalala.. fiu fiu..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin