04 December 2008

Holiday.. Yeayy..

Huhu.. Dah 2 days aku tak on9.. Tp rase sgt lah lame.. I'm away for holiday.. Lalala.. Mcm jauh je pegi kang. Sguh gediks.. Ahaks.. Ekceli aku ad apply cti yg agk lme ngn bos aku.. Since, tetibe kan laki aku suh temankan dy kt besut.. Ihik.. So, kt sni la aku skang.. Ni pon, aku hapdate pakai hp laki aku,muahaha.. Dy dah syok sgt tito kt sblah neh.. Smpai dngkur2 neh.. Aku pn, lalala le ngn hp dy ni.. Muahaha.. Keji kan aku.. Huhu.. So, duk umh ni ape yg aku wat.. Sgt bnyk gtu, ala2 jdik suri rumh tge ful time, ahaks.. Ri ni mmg sgt penat.. Satu rumah ni aku kasi kilat, gigih gle woo.. Sgt bkn aku, ahakss.. Pas2, mlm pn aku msk biase sajo.. Asal bule telan kan. Mkn pn berdue aje.. Huhu.. Mate aku pn dh ala2 nantoks neh, yayam musyuk2 aku tue dh mmpi 8x kut.. Ahaks.. Aku maw tito dlu, okes.. Nunite..
P/s tuk yna, tke cre ok.. Windu kt aku neh.. Aku syg ko..

3 comments:

Acting said...

huaaaarrr...sebolan woo aku ditinggalin olehmu..huu..pe boley wat.letaknye seorng istri itew di sisi somi..wallaaa..wat kije leklok neh..haku pon sngt windukn mooo..huarrr..

nurul said...

fuh holiday lame... nak jugak! ;)

SilverFerio said...

lama ke cuti?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin