04 November 2008

Terawang2 sudaa.. ngeee

Muke belagak kan 2 ketul eh.. huhu..

Tinggal lg 9 hari encip Izhan nak abes Kursus.. Tak sabarnye rase.. Windu skali sama dy.. Uwwahh.. Udah angau aku nie, cam bru bchenta dolu2 lak.. ahakksss... Mase aku kat melake dulu kan.. harus membilang hari nak tgu mid term kan.. Tak sabar nak blik kg nak jumpe chenta hatiku, ngeeee... Tak sangke lak pas kawen ni, aku masih menghitung hari.. Perasaan yg sama aku rase ketika dlu.. Huhu..

Pagi tadi before aku gi keje, text lu encip Izhan.. Ni mmg dah jadi rutin harian aku.. Sms aku cm ni ha...

Aku : Morning syang! Luf u.. Dah msuk kelas lom? (udah dtranslate ke bhase yg seme org bole paham..muahahaha.. tp nape kelas? ehek.. Kursus laki aku ni siap ade kelas bagai.. Cam student lak kan)

Laki aku: Morning.. Dah ade kat kelas ni.. Tp hati ade kat lain.. (Lalalala...penuh makne neh)

Aku : Hati kat len? Yayam ingt kat sape tu lak tu? (hahaha.. pura2 btnye.. aku dah tsipu2 smbil tsimpul2 hujung kain tudung bawal~ drama lebey kan.. lalala)

Laki aku : Org ingt kat syang la! (yes! yes! ni lah jwpan yg nak aku denga.. ngeee.. geteks+gediks lebey kan aku.. tp nsb la encip izhan jwb ingt kt aku kan, buatnye dy ckp rindu kat ps2 dy ke, gitar karen dy ke, ingt kt awang ke(awang tu beshpren dy la)..hahaha.. mau meroyan aku jap.. smbil hentak2 kaki pastu wt moncong sedepe.. lalala.. :p

Aku : Terawang2 dah org neh.. lalala.. Org miss u yayam juge.. Org nak smpai kat opis dah ni.. (Jujur aku reply weih.. ahakkss.. ade yg geli2 ke.. or ade yg ckp tu pun nk terawang2..Ade aku kesah.. yg penting, ini yg aku rse..Sincerely.. ehek.. :p)

Satu pengertian penuh mkne bg aku.. Sbb aku kenal org yg mcm mane encip izhan nie.. Dan aku kenal dy lebey dr sape2 yg pernah kenal dy..Bile terzahir ape yg dy kate, itu lah yg sgt dy rase pd ketike itu.. ngeee.. 9 hari je lgi yayam.. Nanti kite blik Trg same2 k.. (org tau yayam bce blog org ni kan, kan.. huhu)




4 comments:

Warnawanie said...

nanti me pun nk kena tinggal....

azhar ada team building...uwa?? ikut duk lam luggage leh dok... ngeh ngeh ngeh...

sabar menanti yayam terchenta yerk~!!!

mYpRecious said...

org2 tua2 bkate.. sygkan anak tgn2kan.. sygkan isteri tingal2kan.. lalala.. dy syg kite la tu.. itew pasal kene tinggal salu.. ekekeke..
Idea nyuruk lam luggage tu besh gop..ahakss.. encip azhar kene cr beg beso la kekgi.. huhu :p

masviona said...

saya pun selalu gak kena tinggal...mmg sedih lah gak tp yg plng bestnye ialah saat menunggu bila dia nak balik tuh...dekat2 nk smpai tuh lagi laaa hepi semacam...rindu dia mengalahkan zmn bercinta gitu...ahakss

mYpRecious said...

masviona: ahakkss.. taw tak pe kan masviona.. hover2 lebey dr zmn bchenta.. ehek.. :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin