06 November 2008

Sabar ye Kak...

Aku bersimpati atas ape yg jadik pade fav blogger aku akak Viruspadu.. Aku harap akak Vp tabah dan sabar.. Jangan pedulikan kate org2 yg dengki ngn akak dan kuarge akak.. Aku sgt suke bace blog VP ni sbb aku rse bile dy menulis kisah seharian hidup dy.. Itulah diri dy yg sebenar.. Lagi2 si Nisa yg comey tu, geram betul tgk dy.. Dr sehari ke sehari aku semakin kenal ngn akak Vp even tak penah jumpe.. Ehek.. So, kpd Si Timah ek? Jgn la nak dengki dgn org ye.. Vp tak buat ape2 pon kat awak.. Tak mengate awak pun nape la nak tulis dy yg mcm tu mcm ni kat blog awak.. Tak baik taw.. Aku bkn ape, aku cume terkilan dg sikap segelintir org yg seperti ini.. Bersyukur la dengan ape yg kite ade.. Sesungguhnye Allah itu Maha Adil dan Maha Mengetahui.. Wallahualam..

3 comments:

[ LADYKiKi] said...

ya dat true..

kan.. untuk VP... b strong.kami selalu ada.. kan kan

Warnawanie said...

manusia kan selalu mcm tu..
ada jer yg tak puas hati dgn orang lain...

tapi kite dengki la jugak kt che che.. sbb che che nye blog kaler finkkkk hahaha

mYpRecious said...

kite suke la kaler fink.. ahakkss..
dengki mcm itew tkpew.. tk nyakitkan hati org pun.. huhu..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin