16 October 2008

Kawan Lame bile dah Berjumpe...

Kami heppy sbb lame sgt.. bru le jumoe skali.. lalala
Posing jgn tak posing.. ahakss..
pastu bru pi beraye umah Ra..
Sesi gedik mengediks kat umah aku lu..


Ni sebenarnye citer yg lapuk dah ala2 nk berkulat gitu.. huhu.. Kesahnye time raye hari tu.. Raye ke 3 kut.. Aku blik umah aku kat Losong.. Pastu mmg dah niat bebenor nak gi beraye umah si Ra ngan Nurul.. Mcam jauh je bunyinye aku nak beraye kan.. Walhal.. Umah Ra selang sebuah umah dari umah aku dan umah Nurul lak sebelah umah Ra.. Ni la kawan aku 2 ketul yg aku ade kt Kg tu.. ahakss.. Nasib ade kawan kan... Kt kg lu aku mmg siyes tak ramai kawan.. Mase kecik2 pun mane aku ade pegi main2 ngn dak sekampung ngn aku.. Kecik2 lu aku salu main ngn adik laki aku jew.. Nak wat ape2 mesti ngn dy.. gi ngaji, blik ngaji, curik2 mandi sungai.. ngiahahahaha.. ampun che Mok.. ahaks.. mmg salu aku curik2 mandi sungai dlu.. and the best thing is aku mmg reti berenang dan menyelam mase kecik2 dlu.. tapi skang, caitt hampeh jew.. berat montot agknye itu yg namoh timbul tu.. upsss.. terlebey sudaa..

Ok.. ok.. back to cite aku neh.. Ra ngn Nurul kawan aku mase sek rendah.. merangkap jiran aku merangkap kawan pegi tuisyen merangkap kawan gosip2(jgn tak tau mase kecik2 dlu pn dah reti gosip okes..) ngiahahahaha... Pastu nek sek men jew.. kite org sek asing2 dah.. Ra masuk sek sheikh Malek aku Sultan Ahmad dan Nurul, Khairiah.. Even aku pat 5A cam Ra gak tuk UPSR, aku tetap sek Sultan Ahmad sajork.. uwwaahh.. perlu ke bgtau aku pat 5A upsr.. huhu.. aku dulu2 rajin belajo.. skang dah beso2 malas sikit.. ekekeke..

So, mase raye ke 3 tu aku dah roger2 Nurul ckp nak datang umah.. last2 nurul ckp bior dy je dtg umah aku.. then kiteorang pun terkedek2 jln kaki pi umah Ra.. Pasal Ra ckp bf dy dr Kelantan ade kt umh.. Lagi la aku ngn Nurul tergedik2 nak pegi.. huhu.. bile lgi maw jupe bf Ra.. Pucuk dicita kami pun tibe.. ekekeke.. Aku pn tergedik2 la duk interview bf Ra neh yg ala2 malu kambing sikit.. huhu.. Rupe2nye bakal veterinar si Lan(name bf Ra) neh.. bertuah Ra.. Aku pn harus la tumpang hepy juges.. Si Nurul ni pun dah ade bf juges.. org Kedah tu.. Jauh okess... ehek..

Pastu kiteorg pn duk sembang2 la smpai x hengat dunie.. Sian lak kat bf Ra pasal kiteorg cm dah kacau daun jew.. ahakkss.. sabo je la Lan yew.. Sy nie dah sgt lame tdk jumpe Roshazira.. bgla sy peluang nk burak2 ngn dy.. huhu.. Mcm2 cite la yg kuar.. Mawnye tak setahun tak jumpe ma... Boley lak aku cmtu kan.. duk sekampung tapi setahun tak jumpe.. hampeh jew.. Nampak sgt aku ni x kuar umah.. bdk baik kan.. (alasan ni boley ke dtrime pakai) ahakss.. iye la aku kan keje, Ra ngn Nurul belajo tak abes lgi.. Ra kt penang Nurul lak kt KL.. mmg la time raye sajork yg boley jumpe..

Burak punye burak.. air tak yah ckp le bergelas2 abes.. balang kueh raye pun abes kosong aku ngn Nurul belasah.. huhu.. Dah kol 3.30pm, bru la aku tergedik2 nak blik.. ahakss.. sampai kol 12pm blik kol 3.30pm.. mmg umah plng lame aku gi beraye taun nie.. hahahaha.. Sabor ye Ra.. Taun depan aku up lg 1 jam okes.. miahahahaha.. For both of u Ra ngn Nurul.. Even kite jarang2 jumpe, sms pun kdg2 jew.. Korang ttp kawan baik aku taw.. Aku ttap syg korang.. Sbb kite kwan dr kecik smpai la aku dah kawen skang.. ha, korang bile lagi.. aku nak makan nasi minyak neh.. huhu.. ok.. cheers~!!


P/s Ni le yg wat aku meroyan neh.. smlm okek je upload gambo.. ri nie lak dy wat mengong tak bley ampun.. Hampeh betuii.. Tak dapat nk mengupload gambi kat sini.. baco cito sajo lor..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin