05 August 2008

Aku GeRam~!!!!

pagi2 yg sejuk cam nie boley lak wat aku panas hati... Hampeh betul!! Lately ni aku rase cam tahap kesabaran aku dah menurun, mende2 kecik je dah boley wat aku rase geram..Aku cepat je naik marah.. Lebey2 lagi lau kat umah.. Aduii tensen betul.. Macam hampeh je seme ni.. Mende2 kecik je bley wat aku baran pastu rase nak nangis.. Pastu lak aku jadi terover sensitif.. Tak suke betul la perangai cengeng cam nie.. I dun like the feelings that i feel, but it comes naturally.. Cam ne ni? de sumthing wrong ke ngan aku???

P/s xde mood nak wat keje.. Nasib le sesape yg call opis ri nie~~Lalalala

Meh kite layan lagu dulu kasi hati sejuk dulu~~!!

Chrisye - Seperti Yang Kau Minta


Seperti Yang Kau Minta - Chrisye


maafkan aku tak bisa

memahami maksud amarahmu

membaca dan mengerti isi hatimu


* ampuni aku yang telah

memasuki kehidupan kalian

mencoba mencari celah dalam hatimu


reff: aku tahu ku takkan bisa

menjadi seperti yang engkau minta

namun selama nafas berhembus

aku kan mencoba

menjadi seperti yang kau minta


repeat *


reff2: aku tahu ku takkan bisa

menjadi seperti yang engkau minta

namun selama nafas berhembus

aku kan mencoba


aku tahu dia yang bisa

menjadi seperti yang engkau minta

namun selama aku bernyawa

aku kan mencoba

menjadi seperti yang kau minta



Lirik lagu Chrisye - Seperti Yang Kau Minta ini dipersembahkan oleh LirikLaguIndonesia.Net. Kunjungi DownloadLaguIndonesia.Net untuk download MP3 Chrisye - Seperti Yang Kau Minta.



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin