19 June 2008

Pity Mr Azhar~~


So pity my bos encip Azhar.. Dah seminggu tak msuk opis.. Dy blik k.L(his kg kt Gombak rsenye), cos mak dy sakit.. Mengikut kte encip Hassan, mak dy takleh gerak and bercakap.. Risau tkut kne strok.. Ala syian tol kat dy.. Aku de la call dy tapi tak sampai hati nak tnye pasal his mom.. Tapi suare dy a bit cam de sayu2 sket2 la.. Biasenye encip Azhar ni periang and cam besh gak le sbgai bos.. cos very the sporting.. kdg2 aku ni take for granted gak.. huhu... Masuk lmbat suke hati, tp aku inform dy dlu ar.. ekeke... So pat sini, aku doakan agar ibu encip Azhar cepat sembuh dan encip Azhar cepat2 lah masuk opis.. cos dy xde seminggu neh dah macam agak kelam kabut seme org.. Tapi aku ok jew lagi.. huhu... Aku gak yg kene take over keje2 dy.. Hehe.. Cam besh jew ayat Take over.. Padahal takde la sangat... So, encip Azhar banyak2 sabar k.. Ni seme dugaan dari Yang Maha Esa.. InsyaAllah ibu encip Azhar akan cepat sembuh.. Ameen :)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin