11 June 2008

Irwanie's Engagement Night~~







Uwwahh.. Nak cite2 pasal Majlis pertunangan adik ipar me iaitu Tg Irwanie bt Tg Ibrahim.. Pada 7 June 2008 wanie ni dah halfly menjadi milik Azhar.. uwwah seronok betul all the Tg Ibrahim's clan malam itew... Tak sangke ye dah bertunang adik ipar me.. Ekceli la kan adik ipar me ni lagi tue dari me, dy dah nak masuk 27thun la me uwaahh bru je 22.. ekekeke.. Uwwahhh mude remaje gitew..Tapi awal2 dah kene chup.. ngiahahaha.. Tak pew2 me hepy jew dah tawen ni.. dapat bersama org yg kite syang.. uwwwahh lomantic d'amour gitew.. Tgok muke adik ipar me mlam tu, tringat lak zaman me bertunang lu.. mmg takott pon.. sgt takot sbnrnye.. Iye le seganle bile dh kene pinang neh.. ramai lak tu yg snap pic, rse cam ala2 artis gitew.. huhu.. Alhamdulillah,majlis berjalan lancar malam tu.. Walaupun penat layan tetamu yg mmg sgt ramai cam rombongn cik Kiah pn de.. ekekeke.. tapi me happy sangt for wanie.. At last she found her soulmate and her other half.. Tak sbar nak tgk Irwanie dan Azhar nek Pelamin.. uwwwaahhh... terkenang lgi kesah me nek pelamin.. ekekeke.. syiok taw.. jadik Raja sehari neh.. so enjoy pic yg di snap pada malam itew.. nanti me update pasal me nek pelamin lak k.. huhu

2 comments:

Warnawanie said...

wah wah wah...
sunggoh ku terharu... membaca blog ini..ekekeke

boh laa link kite kat blog cheche..
anyhow, thanks for being so nice sister-in-law...

tgh berdebar2 lagi ni... dah tak lama lagi mo tawen...

aishhhhh tgk angka 27tawon dah seram... dah tua2 tapi noti2 lagi.. hahaha

mYpRecious said...

cheche buh la kekgi..
ekeke~~
selamat menempuh hidup bru cheche ucapkan tuk wanie k..
hehehe...
:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin